Po skrydžio Vilniaus viešbutyje uždarytas Gintaras: „Jaučiamės kaip bandomieji triušiai“

Antradienį Vilniaus miesto savivaldybė sukandusi dantis ėmėsi vykdyti sveikatos apsaugos ministro Aurelijaus Verygos nurodymą visus į Lietuvą per sostinės oro uostą atvykusius žmones karantinuoti viešbučiuose.

15min skaitytojas Gintaras Višinskas pasakojo, kad su žmona sėdi viešbučio kambaryje ir nežino ką daryti – dar negavo nei maisto, nei paaiškinimų. Vilniaus miesto savivaldybė teigia, kad žmonės gaus maitinimą tris kartus per dieną, o kitų savivaldybių gyventojai galės vykti į savo miestus ar rajonus.

Antradienį į Lietuvą per Minską sugrįžęs G.Višinskas 15min teigė esantis nežinioje. Skaitytojas pasakojo, kad nusileidus lėktuvui buvo pamatuota kiekvieno keleivio temperatūra, jie užpildė anketas, tuomet jo šeimos nariai buvo perspėti, kad bus vežami į viešbutį. Išėję jie pamatė, kad laukia policija ir ginkluoti kariai.

„Žinokit, tikrai mums buvo neramu“, – sakė jis. Tuomet visi keleiviai buvo susodinti į autobusą ir lydimi policijos pareigūnų nugabenti į viešbutį.

Ten esą buvo pasakyta, kad žmonės bus karantinuojami 14 dienų. G.Višinskas šiuo metu yra Ąžuolyno gatvėje esančiame viešbutyje „Urbihop“. „Mums pasisekė loterijoje – pavyko grįžti, daug valandų keliavome iš Australijos, bet nesitikėjome tokio sutikimo“, – teigė jis.

Skaitytojas skundėsi, kad neturi ne tik maisto, bet ir informacijos, kas bus toliau. „Mes jau 4 valandas esame viešbutyje, nežinioje, uždaryti be jokios informacijos, be nieko. Esame grįžę iš kelionės – neturime rūbų, neturime maisto, negalime išeiti. Kaip bandomieji triušiai“, – nepasitenkinimo neslėpė jis.

Pašnekovas teigė, kad draugai jiems yra parūpinę maisto, jie galėtų vykti į namus ir karantinuotis ten.

„Mums nereikia nei palydos, nei policijos, mes suprantame problemos esmę. Bet nereikia daryti iš mūsų cirko. Mes 9 valandą esame atvežti į viešbutį, dabar yra 13 val. 30 min., išgėrėme tik po puodelį arbatos (…) Alkis ne esmė, esmė yra, kad mes nieko nežinome“, – tikino jis. G.Višinskas pasakojo skambinęs įvairioms įstaigoms, taip pat ir ministerijai, tačiau niekas informacijos suteikti negalėjo.

„Ministerijos mergaitė sakė, kad nieko nežino, bet informaciją tai kažkokią galima suteikti žmonėms“, – kalbėjo jis. Tiesa, sostinės savivaldybei, kuri įgyvendina A.Verygos įsakymą, nors jam ir priešinosi, vyras neskambino.

„Uždarė į vienutę. Atsisėsti kur yra, bet va pasidėti… aišku, maisto nėra, tai nėra ir ką dėti“, – kalbėjo jis. Pašnekovas teigė viešbučio kambaryje radęs svečio atmintinę saviizoliacijos metu. „Matau vieną išeitį tokią – parašyta, kad jeigu kažkuo nusižengsime, tai mus išmes.

O kai mus išmes, sumokėsime sąskaitą už viešbutį ir galėsime važiuoti į namus turbūt? Tai mes taip ir darysime, jeigu nebus kitokio sprendimo“, – juokavo jis. Viešbutyje – panika ir jokios informacijos Antradienį į Vilnių lėktuvu iš Airijos parskrido nemaža dalis tautiečių, tarp jų – ir į 15min redakciją besikreipusi Lana.

Moteris pasakojo, kad apie įvedamą priverstinį karantiną grįžusiems iš užsienio ji žinojusi, tačiau tik lėktuve sužinojusi, kad jis tęsis ne 7, o 14 dienų. „O 7 ir 14 – ne tas pats. Jei būčiau tai žinojusi dar prieš skrydį, nebūčiau net skridusi.

Dubline 12 dienų buvau izoliacijoje, tik kartą buvau išėjusi į maisto prekių parduotuvę“, – sakė pašnekovė. Pasak jos, sugrįžusiesiems Vilniaus oro uoste buvo pamatuota temperatūra, visi turėjo palikti savo kontaktus, užpildyti tam tikras formas. Ir buvo susodinti į autobusą, kuris turėjo nuvežti į viešbutį.

„Žinokit, aš turėjau labai saugią vietą – sodybą gamtoje, kurioje būčiau buvusi viena, man net maisto buvo parūpinta. Ir, jei būčiau išlipusi iš lėktuvo ir vykusi tiesiai ten, būčiau kontaktavusi tik su vienu žmogumi, o dabar kontaktavau su 100 ar daugiau, nes mus visus iš lėktuvo sugrūdo į du autobusus – ten tikrai nebuvo metro atstumo.

Autobusas važiavo labai greitai, su „mirgalkėm“, atvežė mus į viešbutį. Iš pradžių nuotaikos buvo geresnės, bet dabar tai žmonės yra panikoj. Atvykusių mūsų niekas nepasitiko, gal 20 minučių prastovėjome nežinodami, ką daryti, ten buvęs viešbučio darbuotojas taip pat pasakė, kad jam nėra duota nurodymų, tik liepta mūsų neišleisti.

Galiausiai patys susizgribome, kad pasiskirstykime į kambarius. Žmonės čia gyvena po du, po tris, man pasisekė gauti atskirą kambarį. Čia yra moteris su mažamečiu vaiku, ji visa drebanti, yra vyresnio amžiaus žmonių, jie tokie panikuojantys, vaikšto, rėkia. Tai atmosfera tokia…

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/lietuva/po-skrydzio-vilniaus-viesbutyje-uzdarytas-gintaras-keturias-valandas-sedime-be-maisto-ir-be-informacijos-56-1294236

425
249 Pasidalino
avatar
Airūnė Antanavičienė
Apsaugos priemonės stiprios, bet viskas turėtų būti aiškiai komunikuojama atvykusiems žmonėms.
Naujausias
app-banner
Website logo
Sveikauk
  • Be reklamų
  • Pritaikyta tau
  • Visiškai nemokama
sveikauk ios aplikacijasveikauk android aplikacija