Nutukimas yra pasaulinė sveikatos problema. Nors paprasčiausias mokymasis vartoti mažiau kalorijų ir maistinių medžiagų turinčius maisto produktus atrodo a
Priežastys kodėl dažnai jaučiatės alkani

Priežastys kodėl dažnai jaučiatės alkani

Nutukimas yra pasaulinė sveikatos problema. Nors paprasčiausias mokymasis vartoti mažiau kalorijų ir maistinių medžiagų turinčius maisto produktus atrodo akivaizdus sprendimas, daktaras George’as Bray’as teigė, kad tai ne tik disciplinos ir valios nebuvimas, bet ir reali biologinė problema. Jis apibūdino tai kaip „genai krauna ginklą, o aplinka traukia gaiduką“.

Yra daugybė veiksnių, kodėl žmonės kenčia nuo per didelių svorio problemų. Vienas iš jų gali būti todėl, kad jie visą laiką jaučia alkį.

Jei esate tarp tų žmonių, žemiau pateikiamos kelios priežastys, kodėl:

1 - Nepakanka baltymų

Baltymai gali priversti ilgą laiką užpildyti jus, sumažindami alkį skatinančius hormonus jūsų kūne. Šis tyrimas netgi tvirtino, kad vyrai, kurie vartojo daugiau baltymų, patyrė mažiau vidurnakčio, nei tie, kurie nevartoja.

Kitą kartą ruošdami maistą, sumažinkite angliavandenių kiekį ir pakuokite daugiau baltymų šaltinių, pavyzdžiui, mėsos ir kiaušinių, arba ankštinių augalų ir riešutų, jei norite kokio nors veganiško šaltinio.

2 - Nepakankamas miegas

Miegas ne tik palaiko jūsų organų funkcionalumą, bet ir atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį reguliuojant apetitą skatinančius hormonus, vadinamus grelinu. Tai taip pat pagerina leptino arba hormonų, kurie signalizuoja jūsų smegenims, kad nustotų valgyti, gamybą .

Vidutinis žmogus kiekvieną dieną reikalauja ne mažiau kaip aštuonių valandų nepertraukiamo miego.

3 - Jūsų racione yra per daug perdirbtų angliavandenių

Po perdirbimo rafinuotas angliavandenis praranda daugiau mineralų ir net skaidulų, todėl lengviau virškinamas. Tai taip pat nesuteikia pilnatvės . Be to, tyrimai parodė, kad tai padidina insulino kiekį – hormonus, kurie perneša gliukozę į jūsų ląsteles ir mažina cukraus kiekį kraujyje. O jei cukraus lygis yra žemas, jūsų smegenys siųs jums signalą, kad turite valgyti, todėl jaučiatės alkani.

Dažniausiai rafinuotas angliavandenis yra balti miltai, kurie yra pagrindinis daugumos duonos ir makaronų ingredientas. Net jei jie turi lygiai tiek pat kalorijų, nesmulkintų kviečių variantai yra geros alternatyvos. Pluošto kiekis leis jaustis pilnesniam ir suvartoti mažiau.

Venkite perdirbtų saldžių produktų, tokių kaip soda ir pyragas.

4 - Jūsų racione per mažai riebalų

Priešingai nei mano daugelis žmonių, turėtumėte visiškai neįtraukti riebalų iš savo raciono. Nors riebalai yra tankesni kalorijomis, jie ilgiau laikosi skrandyje, todėl ilgesnį laiką jaučiatės sotūs.

Bet tai nereiškia, kad galite pasportuoti dėl riebaus maisto. Rinkitės tik „gerus riebalus“, tokius kaip vidutinės grandinės trigliceridai (MCT), kurie dažnai būna kokosų aliejuje, ir omega-3 riebalų rūgštis, kurių galima rasti riebiose žuvyse, pavyzdžiui, lašišoje ir skumbrėje.

Bet kokia kaina venkite transriebalų, nes tai padidina blogojo cholesterolio kiekį, kuris gali sukelti širdies problemas ir insultus. Nors FDA tai jau riboja, kai kuriuose perdirbtuose maisto produktuose to vis dar yra.

5 - Jūs esate per daug stres uoti

Daugelis žmonių tikriausiai pastebėjo, kad patiria didesnį potraukį vėlai vakare, kai patiria stresą. Taip yra todėl, kad stresas padidina kortizolį – hormoną, kuris skatina alkį.

Kontroliuokite savo stresą atlikdami kvėpavimo treniruotes ir kartais darydami pertrauką. Jūs esate žmogus, o ne robotas, todėl jūs to verti.

167
997 Pasidalino
Rodyti visus komentarus