Naujienos pagal žymę:
kofeinas
Kofeino vartojimo ir depresijos ryšio rebusas: ligą gali pasunkinti, bet netikėtai ir sušvelninti simptomus
Pastarųjų metų tyrimai vis ryškiau rodo, kad kofeinas turi dviprasmišką poveikį psichinei sveikatai. Viena vertus,...
Bir
Kava tinka ne visiems: aidi įspėjimai dėl pavojingos kraujagyslių ligos
Be kavos – nė dienos? Daugeliui rytinis puodelis yra įprasta rutina, tačiau naujausi moksliniai duomenys...
Bir
Išgėrę kavos skubate į tualetą? Paaiškino, ką tai reiškia
Daugelio rytas prasideda nuo puodelio kavos, tačiau nemažai žmonių pastebi: vos išgėrus kava iškart užsimanoma...
Bir
Trys kavos puodeliai per dieną: atskleistas netikėtas poveikis organizmui
Naujas tyrimas, paskelbtas žurnale „Journal of Affective Disorders”, rodo, kad saikingas kavos vartojimas gali būti...
Bir
Kava tinka ne visiems: aidi įspėjimai dėl pavojingos kraujagyslių ligos
Daugeliui rytinis kavos puodelis yra neatskiriama dienos dalis, tačiau naujausi moksliniai duomenys primena, kad šis...
Bir
30 dienų be kavos: 7 pagrindiniai kofeino atsisakymo privalumai sveikatai
Vienos mėnesio iššūkis be kavos gali atverti pastebimų sveikatos pokyčių – nuo gilesnio miego iki...
Bir
Kofeino pinklės: viena klaida gali sukelti nemigą ir sveikatos problemų
Kava – vienas populiariausių gėrimų, kurį daugelis renkasi dienos energijos pakilimui. Tačiau specialistai įspėja, kad...
Bir
Žinomas medikas išsprendė daugelį kamuojančių problemų — pabandykite ir jūs
“Nemiga gali sukelti labai rimtų sveikatos problemų“, – sako LRT TELEVIZIJOS laidos „Klauskite daktaro“ vedėjas...
Bir
Kokiu paros metu draudžiama valgyti šokoladą ir kokias pasekmes tai gali turėti
Šokolado vartojimas prieš miegą gali sumažinti nakties poilsio kokybę ir apsunkinti užmigimą. Kaip pažymi svetainė...
Bir
Žalioji arbata: kada jos nauda virsta žala? Svarbu žinoti apie šalutinį poveikį
Žalioji arbata dažnai minima kaip vienas naudingiausių gėrimų dėl gausaus antioksidantų kiekio, tačiau kaip ir...
Bir
Kasdien reikėtų išgerti bent po 4 puodelius kavos – paaiškino, kodėl
Jeigu kasdien išgeriate bent po keturis puodelius kavos, nesigraužkite – nauji moksliniai duomenys rodo, kad...
Bir
Žalioji arbata: kada nauda virsta žala?
Žalioji arbata vertinama dėl antioksidacinių savybių ir potencialios naudos širdies sveikatai, medžiagų apykaitai bei bendram...
Geg
5 ryto įpročiai cukraus kiekiui kontroliuoti
Rytas dažnai nulemia visos dienos savijautą, o pirmos valandos po prabudimo daro tiesioginį poveikį energijos...
Geg
Kodėl atsisakius kofeino skauda galvą
Kofeinas yra plačiai vartojamas stimuliantas, todėl daug žmonių patiria neigiamų simptomų, kai staiga nutraukia jo...
Geg
Kaip kava ir arbata veikia insulto bei infarkto riziką
Pastarųjų metų moksliniai tyrimai atskleidžia dar neįprastą kavos ir arbatos naudą žmogaus sveikatai. Be įprasto...
Geg
10 nuostabių dalykų, kurie nutinka išgerus kavos
Kava – tai vienas populiariausių gėrimų pasaulyje, kurio neįsivaizduoja daugelis žmonių ryte ar darbo metu....
Geg
7 pagrindiniai patarimai, kaip išvengti galvos skausmo
Galvos skausmas yra viena dažniausių nusiskundimų, su kuriais susiduria įvairaus amžiaus žmonės visame pasaulyje. Vieniems...
Geg
Juodoji ir žalia arbata: kuri turi daugiau antioksidantų?
Arbata yra viena populiariausių gėrimų pasaulyje, o juodoji ir žalia arbatos rūšys lankosi daugelio žmonių...
Geg
Kas nutinka inkstams, jeigu kasdien geriate gazuotus gėrimus
Daugelis žmonių įpratę kasdien malšinti troškulį gazuotais gėrimais, tokiais kaip kola, nesusimąstydami apie galimą žalą...
Geg
Įspėjo dėl žaliosios arbatos: ne visos rūšys vienodai sveikos
Žalioji arbata jau daugelį metų yra vertinama kaip sveikatai naudingas gėrimas, kuris pasižymi daugybe gydomųjų...
Geg
